Skull & Bones – lesz sztorimód, vagy sem?


A Ubisoft megpróbálta tisztázni, mi a helyzet a multiplayer-fókuszú Skull & Bones történetével kapcsolatban.

A Skull & Bones volt a Ubisoft egyik nagy meglepetése az idei E3 alatt. A főleg multira kihegyezett kalózos cucc nem nézett ki rosszul, de sokan hiányolták, hogy nem volt szó a kampányról. A fejlesztők megígérték, hogy lesz sztori, de úgy tűnik, hogy ez nem egy külön menüben kap majd helyet.

A GameSpotnak volt lehetősége leülni a kreatív rendezővel, Justin Farrennel, aki elárulta, hogy a kampány nem olyan lesz, mint hisszük. A csapat egy osztott világú narratívával készül.

„Ez egy olyan mese lesz, amit az emberek nyugodtan streamelhetnek, mert egyedi élményt kínál minden játékos számára. Akartunk építeni egy világot, ahol minden játékos története eltér majd, és mégis kötődik egy narratívához, ahol találkozik történelmi kalózokkal, karakterekkel, és lesz egy sztori, ahogy kapcsolatokat építhet velük, és a legénységgel, miközben nagyfőnököket vernek le. Nem akartuk hogy ez az egész egy elszeparált dolog legyen, amit csak elfogyasztanak aztán sosem néznek vissza.”

A rendező elmondása szerint lesznek PvE célok, melyek teljesítéséért a játékosok együtt dolgoznak majd bizonyos feladatok megoldásában, de mindenki része a narratívának, azok is, akik csak PvP-znek. A történet a társas élménybe lesz belefűzve, szóval röviden: nem készül kampány. Vagy nem olyan, mint a For Honorban.

A Skull & Bones megjelenése 2018-ban várható PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra.


Vélemény, hozzászólás?