Talán kevesen tudjátok, de a #VR nem egy új keletű ötlet és nem is egy újfajta termék.
A #Nintendo 1995. július 21-ben megjelentett egy terméket, aminek a neve #Virtual #Boy volt, gyakorlatilag ez volt az elődje a mostani VR-nak, sőt tekinthetjük ezt is VR-nak.
Kíváncsiak vagytok a hasonlóságokra?
Ami közös mindkét termékben, hogy nagyobb a hypeja, mint amit nyújtani tud, illetve az ára.
Mindkét termék árkategóriájával, a gazdag réteget célozta/célozza meg, ezért viszonylag kevés ember számára adatott meg a lehetőség a kipróbálásra.
De, nem csak a fogyasztók részéről volt nehéz a hozzá jutás, a fejlesztők ugyanúgy szenvedtek a játék fejlesztéssel, és a platform népszerűtlensége miatt, még a Nintendo közvetlen támogatásával sem érte meg a bele fektetett pénzt, munkát és energiát.
Láss csodát, a mostani VR-okkal ugyan ez a probléma, borzasztó nehéz rá fejleszteni, kiforratlan a technológia, bizonytalan háttér.
Én nem azt mondom hogy a magában az elképzelésben nincs lehetőség, csak azt hogy ha ez nem változik, ugyan az lesz a sorsa mint a Virtual Boynak.
Egyébként Angry Video Game Nerd készített egy nagyon korrekt tesztet a Virtual boyról, ajánlom tekintsétek meg itt.
Nektek mi a véleményetek?